- О факултету
- Изабери ГРФ
- Упиши се
- Студије
- Наука и струка
- Документа
Грађевинарство |
Аудиторна предавања уз помоћ презентационе технoлогије, као и кроз индивидуални рад са студентима на изради семинарског рада.
Студенти ће бити упознати са праксама успешних startup-ova, што обухвата креирање производа са минималном функционалношћу (МВП), тестирање на научној основи и усмерено ка купцу (или клијенту) према методи направи-процени-учи (build-measure-learn). Кроз курс ће се упознати са примерима компанија усмерених ка сталним иновацијама као и принципима за доношење кључних одлука о заокрету или истрајавању. Кроз примере најновијих иновација и трендова у грађевинарству студенти ће се упознати са корацима од иновације до тржишта и могућим изворима финансирања развоја идеје и изласка на тржиште.
По успешно завршеном курсу, студенти ће моћи: да дискутују о ставовима, вредностима, карактеристикама, понашању и процесима везаним за поседовање предузетничког начина размишљања; да разумеју улогу предузетника у новом процесу стварања предузећа; да израде план за спровођење предузетничких активности у глобалном и конкурентном окружењу; да се укључе у процес континуираног учења кроз интеракцију са колегама у циљу креирања нових производа и услуга.
Иновације и предузетништво дефиниције. Типови предузетника. Процес комерцијализације технологије. Заштита интелектуалне својине. Развој иновативних компетенција у различитим институционалним оквирима.Креирање модерне компаније. Лидерство, раст и предузетнички менаџмент. Lean Stratup модел.Феномен глобализације са аспекта технолошког развоја и иновативности. Нове технологије и умрежени ресурси – носиоци развоја предузећа. Континуирана иновација – основа компаративне предности организације.
E. Ris: Startupnačin (THE STARTUP WAY), Delfi, Beograd, 2017.
R. Ficpatrik:Mamin test, Delfi, Beograd, 2017.
Z. Sagić:Inovacije i preduzetništvo, Visoka poslovno-tehnička škola strukovnih studija, Užice, 2016.
J. Fagerberg, D. Mowery, R. Nelson (eds.): The Oxford handbook of innovation, Oxford university press, 2005.