Пословне комуникације и презентације [б2о1пк]

Студијски програм
Грађевинарство
Врста и ниво студија
основне академске студије
Наставник
Статус предмета
изборни
ЕСПБ
2
Условни предмети
Бр. часова активне наставе - недељно
предавања
вежбе
други облици наставе
студијски истраживачки рад
2
0
0
0
Методе извођења наставе

Аудиторна предавања уз помоћ презентационе технологије. Методске јединице праћене су одговарајућим описним или реалним примерима из праксе. Кроз вежбе студенти обрађују једну тему и на крају је презентују. Студенти раде задатке у групама по четири. Студентима је доступан сајт предмета са материјалом са предавања и темама за задатке.

Структура оцене - максималан број бодова 100
колоквијуми
семестрални
усмени
писмени
остало
0
60
0
30
10
Циљ предмета

Упознавање са принципима пословних комуникација и програмима за израду рачунарских и интернет презентација.

Исход предмета

Оспособљеност студената за пословне комуникације и израду рачунарских и интернет презентација.

Садржај предмета

Увод. Комуникација у пословном окружењу (типови комуникације, канали комуникације, сметње у комуникацији). Пословно писмо, записник са састанка.
Претрага података (Web, локалне датотеке – оператори, индексирање фајлова)
Обрада текста (стилови, секције, референцирање)
Обрада података у табелама (структуиране табеле, пивоти, Solver)
Израда пословних презентација у окружењу MS PowerPoint, препоруке за излагање презентације.

Вежбе: Групни рад на изради презентација, одбрана презентација.

Литература

1. Марина Марковић: Пословне комуникације. Clio, Београд

! Сајт је оптимизован за Firefox, Chrome и IE 9+           ЛуАн-011